onsdag

Hej, idag har jag varit på skolan som vanligt.
Har dock haft dans idag! =) Tkr det är så kul när alla klär upp sig osv, så blir det så kul :)
Dansade med samuel, haha, vi var rogers ''favvos'' hahah så vi fick visa alla andra :p
Sen när jag gått upp till stan och skulle kliva på bussen så kom jag på att jag hade glömt min gitarr.
Så då var det bara att gå tbx till skolan och hämta den, samuel följde me så jag inte behövde gå själv.
Sen kom pappa och hämta oss!
 
Nu ska jag snart repa, as kul kommer det bli! Eftersom vi har nytt material att jobba på.
Sen måste jag plugga till mitt musik prov som jag har imårn, har inte ens börjat men :p Det är inte så svårt.
Aja nu ska jag städa upp lite i mitt rum, så det går att röra sig x)
Ha det bra!



Do you feel like a man when you push her around?
Do you feel better now as she falls to the ground?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0