onsdag

Idag råka jag sova lite för länge, vaknade klockan fem i nio och bussen gick tio över ;s
Så jag kutade runt i hela huset som en tok för att packa badsaker och annat.
Aså man försover sig ju fan alltid på fel dag också, hade tänkt att ta det lugnt och äta en bra frukost osv.
Men nää, så blev det inte, fick slänga ner en risifrutti i väskan och springa till bussen.
Vi började morgonen med engelska, sen tyska, lunch, so och till sist bad på idrotten.
Var faktiskt ganska skönt att bada, sitta i bubbeln är ju alltid skönt.
Hahah, jag, stina, kemi och jossan hade lite damp och sprang omkring med flytdyner hahah;D

Efter vi badat klart skynda vi oss att duscha osv för att hinna med tre bussen hem.
Nu har jag nyss kommit hem och jag sitter och äter lite fil och flingor, as gott!

Ikväll ska vi repa, hela bandet och med pappa.
Kanske blir en två timmar eller ngt, sen blir det väl att ta det lugnt och plugga lite.
Tror jag ska se lite one tree hill också, har börjat om att se från säsong ett!

Aja, nu ska jag nog nörda one tre hill.
Ha det bra!



 
mmmmm, snyggast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0