onsdag

Tjaaa, jahapp, vart i skolan idag då som vanligt, inget spännande har heller hänt.
Började dagen med engelska, har prov i engelska nästa fredag ocksåå -.-
Sen hade vi tyska, dock så var vi typ bara 9st idag, eftersom 9:6 var i luleå och kolla på ngt.
Vi fick lära oss nån ny grej om ord som styr dativ. Inte så svårt faktiskt.
Sen hade vi lunch, fyyfan vad äckligt det var ;S
Chicken nuggets, skolans, fan, dom är inte goda.. Typ mjuka och äckliga!!
Sen gick jag, stina, jill och stina på stan och kolla lite kläder i gallerian osv.

Efter lunch, hade vi so, vi håller på med islam så vi tittade bara på en film.
Stör mig bara på vissa saker i religion, ofta en jävla skrift och en påhittat gud ska styra hur man ska leva!? helt sjukt om du frågar mig.
Sen hade vi lite kemi med nisse, gick faktiskt bra.
Fattade mer än vanligt! =) Har dock prov i kemi nästa torsdag......
Efter det, hade vi idrott.
Vi hade cirkelträning, inte världens roligaste, men bra träning antar jag (y)
Nu när vi är inne på träning så måste jag säga att jag verkligen skulle behöva träna, shit aså.
JAG ÄR SÅ JÄVLA LAAAAAAT!! -.-

När jag kom hem så hade mamma lagat gröt, så då käka jag det.
Sen tog jag en dusch.
Nu ska jag städa hela källaren om mitt rum dååå.. Inte så roligt med det behövs verkligen.
Sen kommer nog Danne och Linda och fikar, så då ska jag väl vara lite social med dom också.
Danne är pappas bror, så jaa, =)

Aja jag måste väl börja göra ngt om jag nånsin ska bli klar :p
Ha det bra!


saknar sommaren :/

Kommentarer
Postat av: pillen

låter bra tjejen! Keep it up ;b

Hahaha.

Själv ska jag ta och skriva lite blogg jag med, men dock om lite tråkigare saker ;) eftersom att jag är en no-lifer...... Puss på dig klas!:) <3

2009-11-04 @ 19:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0