plugg, plugg, plugg

Måndag igen, inte det roligaste men jag hoppas veckan går snabbt.
Har två prov i veckan, kemi prov och engelska prov ;s
Kemi provet får gå som de vill bara jag klarar ett g, men engelskan vill jag fan ha ett mvg!
Men samtidigt vill jag ha ett vg iaf i kemin, men vi får se hur mkt jag hinner plugga osv.

Igår repade vi som sagt, det gick superbra!
Jätte kul var det, vi har börjat på två nya låtar som jag tror kan bli riktigt nice!
Tror dock inte att vi hinner bli klar med låtarna till spelningen på lördag ;s

Ikväll blir det ju att plugga, vilket jag absolut inte har nån lust att göra.
Vill bara ta det lugnt och bara vara! Typ repa hela veckan, det vill jag göra!
Usch, sen har man radio på torsdag också, vet inte hur jag ska hinna göra allt som jag ska.
Hahah, längtar bara tills jullovet, shit vad skönt!
Jag märker verkligen hur snabbt allt går, snart har man gått halva nian, tyckte nyss man börja.
Inte för att jag vill att det ska långsamt men shit vad tiden går snabbt.

Vill att det ska bli fredag, så jag får vara med rasmus och bara chilla.
Det är så skönt att vara med honom, då känner man verkligen att man kan koppla av och inte behöva tänka på annat osv, det är väldigt skönt! :)

Aja nu ska jag nog börja plugga lite smått :)
Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0