saknaden är stor

Hej, då har man varit i skolan som vanligt dåå, inget nytt precis..
Vi hade estet framträdande idag, man blir ju så jävla suger på att börja så att man dööör!
Sen hände inget spec annars, btw, så var det as dålig mat idag :( Fisk panetter, det är äckligt!
Efter skolan gick jag och stina en sväng på stan medan vi väntade på bussen :)

När jag kom hem, satte jag mig vid datan och tog det lugnt ett tag och sen började jag plugga.
Kemi, det är inte så svårt egentligen, men på ngt sätt blir det svårt iaf.
Men jag tkr ändå att jag förstår ganska mkt, har verkligen försökt att vara koncentrerad på lektioner osv.
Hoppas på ett vg, men blir lika glad över ett g!

Sen har jag då pluggat exakt hela jävla kvällen, har suttit vid datan och snackat lite med folk till och från bara..
Annars har jag bara suttit med näsan i en bok.

Nu ska jag gå och se på desperate housewives, det är as bra!!!!! Skrattar ihjäl mig! x)
Ha det bra!




Saknar min älskling jätte mkt, även fast vi inte sågs för så länge sen.
Men jaa, jag saknar honom alltid, varje sekund som jag inte är med honom! :(
Längtar till fredag så jag får umgås med honom!! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0