söndag

Då var det söndag igen, fan vad tiden går fort ;s Helgen bara flyger förbi.
Har haft en trevlig helg iaf, kan berätta lite om vad jag gjorde igår.
Var med samuel, Jill och hanna och lagade tacos, gott blev det som fan!
Sen så satt vi bara och snackade lite, efter det gick vi der och kolla på lite gamla bilder från 07/08.
Det var kul, menar, det är alltid roligt att kolla på gamla minnen!
Sen gick vi in på mitt rum och lyssna igenom massa skivor och sjöng och dansa och dampa loss hahah;D

Efter ett tag så tog all energi slut så då greppade jag gitarren och så sjöng vi lite grann jag och jill.
Sen kom Julia, lisa och linus o titta förbi en sväng ocksåå.
Vid tolv tiden gick väl typ alla hem och då gick jag och hanna och borsta tänderna osv och la oss i sängen och kolla filmer. Vi kanske somnade vid ett elr ngt.

Idag ska jag städa, baka, plugga och repa, låter som en kul dag va?!
Fast allt suger väl förutom att repa, det blir väl kul.
Vi har ju spelning imårn på sanden, är ju öppet hus, pappa ska ju spela trummor så det blir nog nice.

Ne, nu ska jag ta en dusch och sen ska jag börja plugga osv.
Ha det bra!



Jag saknar dig otroligt mkt gubben<3 that was your answer too.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0