söndag

Tja, den här helgen har gått snabbt, men ändå långsamt.
I fredags var jag på uh och titta på en spelning, sen sov jillen hos mig.
Vi var dock inte uppe så länge eftersom jill var så trött xD hahah.
Vi såg lite av herkules, en väldigt bra tecknad film btw ;d
Igår så gjorde jag inte så mkt, sov, såg film, var hos farmor ett tag och bara tog det lugnt.
Sen på kvällen så gick jag, Lina, Signe och Jill ut och lekte i snön xD
Vi åkte madrass, byggde hopp och gjorde snnögubbar :) Väldigt roligt måste jag säga.
Sen gick vi in till jill och sigge klippte jills hår och så såg vi en film som heter, En kärleks historia!
En mycket bra film, ganska speciell, men den var bra när det handla om dom två iaf.




Dom är så söta tillsammans aså, tkr han är så jävla söt! :)


Idag har jag, tagit det lugnt, sett tv.. Såg reprisen av idol, jag säger bara det..
Vinner inte erik hela skiten så vet jag inte vad som är fel ;s
Sen åkte jag och mamma till stan så fick jag ett par skor.
Typ finskor, men klack osv :)
Sen åkte jag hem och städade hela källaren, var kanske inte så kul men nu är det gjort iaf.

Ikväll ska vi repa i tre timmar, blir superkul, vi ska kanske fixa ihop nåra nya låtar osv.
Btw så har vi spelning på uh på lördag den 14nov, så kom och kolla! 17.45 tror jag tiden blir.
Sen kanske jag pluggar lite grann innan jag går och lägger mig, vi får se om jag orkar.
Nu ska jag snart äta efterrätt så snart pappa kommer hem! :)
Grattis pappa på farsdag!

Ha det bra!



den här låten är så jävla bra, har jag alltid tyckt! Sen när erik sjöng den i fredags,
aså shit vilken jävla röst!!!!!!! otroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0