tisdag

Fuck it!
Är jävligt trött och less på skolan, jobbigt att bara gå dit!
Våran slöjd lärare var sjuk idag, så morgonen börja med 2 timmars jävla rast.
Fyfan vad tråkigt det var, men sen kom Jossan och Kemi och då gick vi till coop.
Dom skulle köpa lite frukost, hahah, stoltz köpte winerbröd och kemi köpte nå annat lite nyttigare x)
Halv elva hade vi no, biologi, var segt.. Sen hade vi lunch, fyfan, korv och mos serverades idag, usch ;s
Efter det hade mvi bajs matte, vi gick igenom nå nytt, typ roten ur blablabla osv.
Tjugo i ett hade jag gitarr lektion med jonny-boyyy =) Sen vare kör, sen var det slut för dagen.

Jag och samuel åkte med ljuså hem och sedan gick vi till ica och köpte lite saker till middan.
Han skulle hjälpa mig att göra middag, det blev plättar haha;D Väldigt avancerat!
Men gott var det iallafall.
Efter middagen kom Famme och tomas, vi titta på lite filmer från när jag och moa var små, va kul!

Snart är det desperate housewives på tv, så då blir det att titta på det och sen SOVA!!!
Är så förbannat trött, åhhhhhhhhhhh, juste, har bad imårn på idrotten -.- SUCK.
Det enda positiva med det är att man får slippa den lektionen man har före eller efter (y)
Sen har jag fan sov morgon imårn till tjugo i tio!

Aja, ska kika lite one tree hill nu.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0