tisdag

Hej, har inte hänt ett skit idag på skolan.. Hade musik med john och bandet i morse.
Sen slöjd, kör, biologi, lunch, matte och sen kör igen.
Sen följde jill mig hem och åt hos mig, sen basta vi och sen kom stina och stina!
Då färgade vi håret på mig och stina:)
Mitt blev fan mörkt ;s Hahah, men det får duga! Stina slingade bara ljusa slingor så det syns som inte så jätte mkt, men det blev fint!
Sen kom lina och david, lina den tjockisen hade med sig max haha, fast för en gångs skull så var jag fan inte så sugen på det så lina behövde inte vara rädd för att inte få ha maten ifred ;b 
Så vi såg lite dhw och sen for alla hem.

Imårn har vi dans på idrotten, tkr faktiskt att det är rätt kul med dans (beror dock på vilka man får dansa med) haha;D Men samuel har lovat att jag ska få dansa med honom så det blir nog bra!!
Sen ska vi repa ikväll också, fan vad kul! =) Blir väl att jobba på den nya låten osv!


  

 


Före
 
Efter



I hope you change your mind and see that you belong to me.
I'm nothing without you!
We are strong together and i know we can make it if we give it a chance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0