torsdag

Tja, skolan som vanligt dåå.. Gjorde musikprov i morse, gick nog ganska bra tror jag faktiskt!
Vi hann dock inte gör klart det, så får göra klart det nästa torsdag :)
Sen hade vi matte, lunch, tyska, so, no och sen svenska.
Tog sprutan idag, usch, det gjorde inte ont när man väl tog den men eftersmärtan :(:(
AJJJJJ vad ont det gör i armen, snyft!!!!!
Kan typ inte lyfta upp den ngt, sen gör det ont så fort man tar i den....

Ikväll har jag varit i studion och sänt radio, väldigt roligt!
Vi hade dock inget spec tema eller så, men det blev nog bra iaf!
Hahah, i slutet så kommer ju två andra och sänder efter oss och då kommer det en jävla jätte hund;s
Fyfan vilket as, det såg fan ut som en björn, fan vad rädd jag blev! Eftersom jag är hundrädd osv..
Iaf, sen åkte jag hem och satte mig framför tvn och titta lite på mammas pojkar!
Tkr det är ett fett roligt program måste jag säga ;)

Nu ska jag väl sitta här och ta det lugnt ett tag, kanske ta en dusch.
Hade varit skönt, sen ska jag sovaaaaa! För jag måste upp halv 7 imårn.
Vi ska nämnligen till brandstationen imårn med klassen, och vi ska vara där halv 9.
Så jag måste ta halv 8 bussen in till stan och sen åka vidare med 55an.

Skönt med fredag imårn verkligen, ska vara med tjejorna och mysa på!
Se lite idol och sen ska vi ha playstation vm ;b hahaha, eye toy!!!!! ;)
Nemen det blir säkert jätte kul!!

Aja, nu orkar jag inte skriva mera..
Ha det bra!

 

hahahahhaha säger bara en sak stina, skyll dig själv;)

I miss you, and i hope that your answer is that you miss me too.

Kommentarer
Postat av: s.

men seriöst emma ta bort bilden

2009-11-22 @ 15:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0