torsdag

Otroligt seg dag, känns som om den har varat i typ tusen år.
Hade musik i morse, vi fick lära oss att spela loppan, fan vad ful melodi det är man jaa.
Fick 50/60 typ på musikprovet så är väl rätt så nöjd.
Sen hade vi matte, lunch, so, no och till sist svenska. Vi fick sluta tio i tre för lena så vi kunde åka 3 bussen hem.
Mycket snällt av henne för jag var helt slut, bbehövde verkligen åka hem!

Nuu ska jag fixa lite låtar inför radion som vi har ikväll, kl 19.00-20.00 klockan sju! Lyssna gärna om ni har tråk. Vi har hårdrock/rock tema ikväll, blir lite three days grace och dead by april! =)
Vet inte dock hur många vi blir som sänder, typ, jag, lina och stina?!

Imårn är det FREDAGSMYS! Fan så skönt, det är den bästa dagen av alla!
Ska på ngn middag hos farmor, hennes bror fyller 60 så vi ska fira honom.
Kommer nog bli trevligt, ska se idol osv!
Får se om jag kanske är med lina och dom sen eller såå, det vet man aldrig! :p

Mums, snart kommer pappa hem med en daggan-macka till mig! (y)
Aja, ska fixa lite nuu,
Ha det bra!


Grymt bra låt, dead by april är as bra! såg dom live i somras! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0