torsdag

Hejjsan, skulle fått tbx mitt matte prov idag, men ne, då var eva sjuk -.-
Så jag hoppas att få tbx dom imårn då, eftersom jag gärna vill veta om jag fick ig eller inte.
Annars har dagen varit ganska lugn.
Efter skolan åkte jag och jill hem till mig och käka stekt palt (y) mums verkligen!
Sen fixade vi lite låtar som vi skulle spela upp på radion.

Ikväll hade vi 70tals disco tema!
Ganska roligt faktiskt, riktigt bra musik hahah ;b
Så vi har varit och sänd radio hela kvällen, eller, hela och hela.. bara från 7-8 :)

Sen har det ju hänt en mindre rolig sak ;s
Ett hus på elund har ju brunnit ikväll.. Dom håller nog fortfarande på att släcka allt.
Lär nog ta ett bra tag innan allt är släkt eftersom hela huset brinner.
Vi gick dit och kolla ett tag innan vi skulle börja sända och då brann verkligen allt as mkt ;s Ganska hemskt att se.
Sen åkte vi tbx och kolla när vi skulle hem och då hade taket rasat in.
Såå nu luktar det typ rök osv i hela stan..

Imårn ska jag träffa rasmus, efter skolan, så det blir nog super kul!
Vet inte riktigt vad vi ska göra, men ngt mysigt blir det väl alltid ;)
Sen på kvällen ska jag, Stina, Stina, Jill och Lina nog och titta på labra på uh!
Kom och kolla, 20.30 !!
Sen ska vi till jillens pappa och ha lite tjejkväll eller ngt, blir kul!

Nu ska jag ta en dusch och sen ska jag sova!! Sköönt! ;)
Ha det bra!






Kommentarer
Postat av: mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

mmmmmmmmmmmmmmmm väldigt mkt tack för att du la ut den där fina bilden på mig! du ska bara knipa käft om att jag lägger ut fula bilder på dig! ^^ fittaaaaa!

2009-11-08 @ 16:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0