vad tycker vi egentligen om Britney Spears?!

Tjena, tänkte bara kort berätta lite om min dag..
Har varit i skolan som vanligt, hade slöjd i 2tim på morron -.- Vilket suger!!
Sen kom Movits till våran klass och brättade lite om projectet och inspierade oss lite om textskrivning osv.
Dom visade oss lite videos som dom gjort och berätta lite om deras karriär.
Sen intervjuade NSD och kuriren movits och mig och stina, eftersom vi ska nog vara med och uppträda och vara med i detta project. Allså inte bara jag och stina utan hela bandet förstås.
Så knäppte vi bilder med movits :)
Nog snackat om min dag..


Kom på att jag brukade lyssna mkt på britney när jag var mindre..
Brukar fortfarande lyssna på henne, men inte så ofta.
Hon har gjort en ny video och jag måste säga att jag tkr dom blir sämre och sämre.
Hon brukar ha jävligt bra danser osv i sina videos men hon har fan tappat skillsen på att dansa tkr jag ;s
Visst, hon är fortfarande duktig, men hon dansar typ inge mer iaf.
Så, vad tycker vi egentligen om britney spears?!
Jag tkr att hon är bra, hon är ju typ pop-prinsessa nr1 :)
Allt skit som står i tidningar osv, man vet ju inte hur mkt som är sant eller såå..
Det har ju vart mkt om henne på senare dar, iaf dom senaste 5 åren typ.
Hon kanske inte är helt klar i huvet men jag tkr ändå att det går att lyssna på hennes musik.
Inte för att det är just min musiksmak och så, men :)


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0