2007-2008-2009

Herregud jag tittar på gamla bilder (haha igen) brukar göra det om jag har tråkigt.
Det är så jävla kul, man hittar så mkt kul :)
Minnen som man glömt kommer man plötsligt ihåg, roligt!
Man tänker som inte på hur mkt som man egentligen förändras, man tkr själv typ att man inte förändrats ett skit.
Men man har ju det. (tur det)
Haha, hitta massa kul från när jag och jillen var i pagla -07.
Det var kul xD haha, vi åkte madrass i slalombacken så det går ju ganska snabbt, och jag var så feg så jag vågade inte gå nå högt upp, då sa jag: jill, när jag säger ''lägg dig'' då lägger du dig!
Allså att hon skulle bromsa farten, hahah det är så jävla kul!
Tänkte lägga ut lite blandade gamla bilder, har inget annat att göra haha x)


hahah gammal bild, -07

jillen -07

rasmus -07 försökte sno lite pengar^^

haha jillie i pagla -07

klinten -08

finspång noel nyfödd -08

jag och ullis hos hennes farmor och farfar:)

jill und me i fjällen-08

valborgs-08

-08

innebandy med klassen ;b

orange hår ;s

arvidsjaur -09

fjällen-09

bilbingo med ejjan och david:)

solnedgången skolavslutningen-09!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0