äntligen fredag!!

heej, fyfan så jävla jobbigt det var att kliva upp idag ;s Kändes fan omöjligt!
Men jag masade mig upp kvart över sju åt en risifrutti och sen kasta jag på mig kläder och sprang till bussen.
Har haft, matte, engelska, bild, sv, och idrott idag.
Hade handboll idag med, fyfan vad jag tog ut mig, typ helt slut efter x)
Jaaa, ingen handboll utan att man kastat sig på marken och fått massa jävla fula märken på knäna ;s
Kom hem för ca en timma sen, har just duschat och nu ska jag typ ta det lugnt och göra mig i ordning osv :)
 
Ska repa klockan halv sju typ sen ska jag vara med jill, lina och david tror jag.
Måste fan köpa fett med godis ikväll, tröst äta lite grann..
Jävla skit, skulle egentligen typ ha träffat rasmus en liten stund efter skolan men han hann inte det:(
Fyfan vad jag saknar honom!
Jag träffar fan aldrig honom längre, det suger!
Känns inte alls likadant som förr, nu är det inge kul längre liksom, nu är det jobbigt.
Fast det blir ju underbart kul när man väl ses osv, fast det blir ju inte så ofta tyvärr:(
Aja nu ska klä på mig och fixa frillan tror jag :)
Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0