fredag, lördag, söndag

tjena, har inte skrivit i helgen för att jag inte haft tid och har precis inte velat ta mig tid heller^^
I fredags kom rasmus till mig efter skolan, fan va kul det var att få träffa han aså!
Så vi tog det lugnt osv, lagade lite tacos och myste på.
Sen vid 7 tiden kom jill och lina, jillen färgade mitt hår :) Så nu har jag typ blond/brun/orange x)
Vid 8 tiden kom david och så såg vi idol och käka lite godis!
Efter idol drog alla utom rasmus dåå, så då myste vi lite osv:)
Hahah, typ klockan tolv kom vi på att vi skulle klippa rasmus hår lite, haha så då gjorde jag det.
Vi kanske somnade vid halv 2, 2.

Lördag, vaknade vi vid 10 och gick upp vid halv elva kanske.
Vi käkade lite frulle och tog det jävligt lugnt typ hela dagen!
Sen drog rasmus till tim och jag var med jillen :)
Vid 8 kom lina och vid 9 kom ejjan och david och hämtade upp oss med ejjans nya bil:)
Så vi for ut och gled lite grann och sen typ klockan halv elva skjutsade dom hem mig och så kom rasmus.
Sen typ 10min efter rasmus kommit, kom kajsa och hämta oss och skjutsa oss till degerbäcken.
När vi väl kommit dit käkade rasmus, kajsa och joel lite tacos och sen gick joel och rasmus och basta lite.
Så vid halv ett kom dom tbx och då såg jag och rasmus på lite tv och gick sen och la oss.

Söndag, vaknade vi typ halv elva, men vi låg kvar ett tag och myste :)
Sen resten av dagen har vi bara chillat framför tvn osv.
Rasmus föräldrar har varit i turkiet i en vecka och kom hem idag vid halv fyra.
Så rasmus mamma lagade lite mat till oss när dom kom hem.
Efter vi ätit gick åter till tvn och typ tog det lugnt^^
Kanske inte världens roligaste dag, men skönt var det och jag fick vara med rasmus<3
Nu sitter jag här och är arg för att vi aldrig får våra demos :( Vill verkligen lyssna nuu!
Hoppas dom är as bra, så man kan lägga ut på myspace osv.

Sitter och gruvar mig inför veckan, har två prov i två ganska svåra ämnen.
Matte och tyska, tyskan kan man ju plugga in men fucking matte..........fyfan!
Jag kan typ inte matte, men jag måste verkligen försöka plugga som ett jävla as inför provet!
Helvette om jag inte klara g, pallar inte göra omprov! -.-
Hoppas tyskan går bra också.
Ser verkligen inte fram emot denna vecka... Det enda positiva är väl att jill ska gå i våran klass hela veckan eftersom hon ska praoa med mig nästa vecka.
Sen på fredag ska vi ju till överkalix med bandet, kommer nog bli super kul!
Hoppas jag hinner träffa rasmus på ngt sätt bara.. Orkar inte vara ifrån honom all the time, inte nå länge iaf.
Nu vette fan vad jag ska göra.. funderar på att duscha lite och typ... ringa nån!?
Har jävligt tråkigt!!

Aja, nu drar jag fan från datan, finns ändå inget intressant att göra på datan numera.
Ha det bra!


as bra låt med regina spektor! Var rasmus som visade den för mig :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0