fredag, lördag

Tjoo, igår vaknade jag hos jill vid halv elva, sen gick vi och glodde tv ett tag ;p Days you know..
Sen skulle vi ta halv ett bussen till snabel men nee, det gick ingen halv. Så vi fick vänta tills ett bussen.
När vi tagit oss till snabel fick vi hjälpa bosse och städa och diska osv ett tag och sen fick vi sluta för dagen.

Vid halv 3 kom rasmus med bussen till stan och kom sedan till jill där vi skulle vänta på att nästa buss skulle gå till björns :) När vi kom till mig tog vi det lugnt och bara myste påå, käka lite tacos också.
Sen kom rasmus mamma och hämta oss vid 6 tiden, eftersom jag skulle sova hos rasmus.
När vi kom dit, la vi oss och såg tv osv.. Sen vid halv 9 kom rasmus brorsa så då skulle dom gå och fixa nå till rasmus skoter. Då låg jag kvar och såg lite idol :)
När rasmus kom in så hade han en godispåse som joel köpt åt oss, jävligt gott med godis (y)

Haha rasmus somnade väl vid 12 tiden och jag som inte kunde sova pga att rasmus snarka som ett jävla as låg kvar vaken till typ 2.. haha. Nästa gång blir det fan öronproppar på :p
Fick stoppa musik i öronen för att kunna sova.

Vi vaknade kanske vid halv tolv, eller rasmus vakna dåå.
Jag vakna en gång vid halv åtta när hans jävla alarm ringde, sen vaknade jag klockan 10 och sen sov jag väl till och från till halv 12 :) Hahah, så har inte sovit så bra menmen.

Nu ska jag snart iväg och soundchecka till spelningen som vi ska ha ikväll på Bodensia :)
Ska bli najjs med spelning!
Jaa, jag ska väl göra mig klar nuu, kanske skriver ikväll :)
Ha det bra!


lilla rasmus ligger och myser under får-tecket x) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0