grattis samuel!

tjena, har som sagt varit hos samuel och firat honom ikväll :)
Vi lagade tacos, svin gott! Sen åt vi lite kladdkaka, fyfan vad gott det var! (y)
Sen har vi bara snackat en massa skit och skrattat en hel del haha x)
Det var jag, jill, stina och samuel.
Vi såg också från hans danstävling som han var på i helgen.
Han är verkligen bäst på att dansa, han ska ju på vm i helgen. HEJJA SAMUEL!
Fast jag vet att det kommer att gå bra för det gör det alltid för honom och anna :) Svin duktiga!
Kom ju 2:a i vm förra året tror jag!
Så vi har haft det jätte trevligt ikväll, absolut.

Nuu sitter jag och snackar lite med rasmus på msn och lyssnar på musik :) Christina Aguilera - Impossible.
Ska väl gå och lägga mig snart och typ plugga lite mera.
Vilket suger bajs men så äre..
Aja, Ha det bra!

Slänger ut nåra bilder som är tagna med min otroligt fina mobil kamera! haha^^











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0