lördag

tjena, idag ringde klockan 10.55 -.- Usch, jag hade ju inte sovit klart dåå :(
Men jag var tvungen att ta mig upp ur sängen.
Jag åt lite frulle sen tog jag en dusch och fixade mig sen:)
Klockan halv ett kom alla till mig (bandet) för vi skulle ta lite bandbilder ute.
Klockan ett kom emma nilsson (fotografen) och vi gick till massa ställen och fota.
Tror faktiskt att det kan bli rätt så fina bilder.. Fint med alla löv osv.
Så nu har vi de gjort.

Ikväll ska jag, lina, hanna och david vara hos lina och ha narnia maraton x)
Fan vad kul, jag älskar verkligen dom filmerna!
Det är så jävla bra musik ocksåå, man blir helt tagen av stunden haha x)
Ska äta mkt popcorn ikväll (y) Sen ska jag sova över hos lina också, skönt.
Nu ska jag damsuga lite sen ska jag till stan och handla och fylla på mobilen.
Ha det bra! 

NARNIA!!


så jävla bra soundtrack, gåshud till helvette!!!!!




ASLAN !! <3<3<3<3




hatar henne x)


aslan är bässsssssssst! Pete är så jävla snygg!

Kommentarer
Postat av: pilllen

alltså på den bilden du la ut nu på narnia är fan prins caspian snyggare än pite! håll med om det!? :) <3

2009-10-03 @ 16:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0