måndag

hejj, sitter och lyssnar på våran demo just nuu! Den är fan bra! :)
Är as glad för att vi äntligen har den, ska försöka lägga upp den på myspace nu idag!
Håll utkik, www.myspace.com/lifesentenceonline !!

Ikväll måste jag plugga som ett as :( Jävla skit, det är så jävla tråkigt!
Men vill ha ett bra betyg i tyska så det är bara att bita ihop!
Jillen måste komma och plugga med mig ikv för jag glömde tyska sakerna i skolan smart som jag är -.-

Nu ska jag väl snart äta, tror att vi ska äta läfsor =) Ni som inte vet vad det är så är det som plättsmet fast ist för mjölk så är det fil, kanske inte låter gott med det är förjävligt gott!
Annars idag har jag varit på skolan, sen efter skolan har vi varit på bio med klassen.
Kommer inte ihåg vad filmen hette men jaa, den var väl okej.
Aja,
Ha det bra!


Life sentence, spelning i överluleå kyrka torsdag den 15 okt :)
KOM OCH KOLLA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0