måndag

Tja, idag har jag varit med stina, lina och jillen på stan :)
Vi kollade bara runt lite osv, sen gjorde jag och lina hål i öronen (y) Haha.
Jag köpte faktiskt en t-shirt på åhléns, härlig färg var det! Typ gul.
Sen kom mamma och hämta mig och så for vi dirr till vårdcentralen, haha, fyfan vad jag hatar de stället!
Jag blir så jävla deprimerad av att vara där, de är fan bara massa gubbar och kärringar som sitter och hostar och torkar sig med en näsduk i näsan. USCH.
Iaf, det gick bra..
Sen for vi på ica och handla, och då kommer jag på nästa sak som jag stör mig så fett mkt på.
Gubbar som inte vill slösa 1 jävla krona på en påse.. nä dom har med sig en jävla tygpåse som dom packar sina saker i. Finns inget som stör mig mer. Liksom ofta man inte kan betala 1kr på en påsjävel?! Surgubbar!

Ikväll ska jag vara med jillen och lina, vi ska typ spela kort xD hahah.
Fast vi måste få tag i en till bara, mkt roligare att spela om man är 4st.
Jaaa, vad ska man göra imårn då? Ingen aning.
Vill att rasmus kommer hem igen så han kan vara med mig!!! :(
Han är fan borta hela jävla tiden.

Aja, ska kila och klä på mig och fixa lite :)
Ha det bra!

Hahaha, måste bara lägga ut några klipp som är så jävla söta!
Jag kan garva i typ ett år när jag ser dom.
Det finns inge gulligare än när bebisar skrattar x) haha.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0