måndag

Jaa, måndag igen. Vill verkligen att den här veckan ska gå snabbt.
Måste plugga.. Har so prov/läxförhör på judendom på torsdag, sen tyska till torsdag.
So grejset är typ inte så mkt, men.. Nästa vecka kommer bli ett helvette ;s
Matteprov och tyskaprov, jag kan inget utav det.
Tyska kan man ju som plugga till, men matte.. Jag fattar verkligen ingenting!! ;s
Har aldrig varit så bra på matte, eller på mellanstadiet var jag det för då var det ju som ganska lätt.
Men sen har det bara blivit sämre och sämre och svårare och svårare.
Hoppas att jag klarar ett g iaf, då är jag super nöjd!

Ikväll ska jag till samuel och laga mat för att han fyller 16 bast :) Cooooolt.
Så jag, jill, stina och kanske lina typ, ska väl dit tror jag.
Blir inte så länge eftersom att han ska till radion kl åtta och sända sitt program.
Men det blir säkert super kul!
 
Nu måste jag börja plugga lite smått, vill ha mvg på judendomen.
Kanske skriver sen och lägger ut lite bilder från kvällen.
Ha det bra!


skön låt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0