onsdag

hejj, som vanligt har jag varit på skolan idag, ganska lugn dag men ändå jobbig.
Har inte hänt ett skit heller... Har prov imårn -.-
Därför måste jag plugga som ett jävla as ikväll, så jävla tråkigt!!
Men jag kan alla tyska glosor och typ allt i dativ häftet.
Måste plugga in resturang dialoger idag och typ kolla lite på vad olika maträtter heter.. -.-

Ska repa ikväll också, blir väl kul. Skönt att ta en liten paus från pluggandet :)
Vi har ju spelning på torsdag i kyrkan på nån världensbarn konsert.
Så bee there!! Halv sju, i överluleå kyrka imårn aså!
Jaa, vad ska man mer säga?

Haha, igår kväll somna jag typ 22.00 och sen ringde rasmus till mig typ 23.10.
Iaf, så hann jag inte svara så jag ringde upp (fast jag typ halvsov) haha.
Så när han svara så ba, hejj sover du eller? jag ba, ne, elr kanske x)
Jag typ snacka lite i sömnen aså.. Sen i morse var jag tvungen att fråga om han verkligen ringde igår.

kan det gå, nu ska jag duscha sen plugga .. :(
Ha det bra!


Grymt bra låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0