onsdag

Heyy, har varit på leos idag med lina och jillen :) hahaha, efter två minuter så gjorde lina illa sig och kunde inte göra ngt mer på hela dagen x) Så bra hon är (y)
Fan vad kul det är att leka, hahah men det är otroligt jobbigt när det är så mkt barn överallt.
Hahah, man får lite ''basillskräck'' eller vad man säger ^^
Iaf, så var vi dära till klockan typ 4 sen drog vi tbx till boden.

När jag kom hem så gjorde jag mig i ordning och fixade mig.
Eftersom vi skulle vara hos stina nilsson klockan 6 för att ha maskerad och käka pizza!
Det var jätte trevligt osv, men jag tkr inte om skräckfilmer ;s Hatar det nu för tiden. Vi såg blair witch project.
Förut tyckte jag typ det iaf var lite kul, men nu är inte det inte kul för 5öre.
Så jag och lina gick hem lite tidigare än dom andra.. hahah.

Nu ska jag ta en dusch och sen ska jag väl sätta mig vid datan ett tag till, men sen ska jag sova:)
Imårn ska man ju på invigningen av den nya gallerian i boden (enter) tror jag den heter iaf^^
Så det blir väl att vara där ett tag och tiita runt lite grann.
Sen på kvällen så ska vi ju sända lite radio, alltid kul:)
Tror vi har ''Partytema'' imorgon, tror faktiskt att det blir jätte nice!
Nee, nu ska jag kilaaa.
Ha det bra!

Slänger ut lite bilder kommer kanske mera senare.


lina på leos

jillllie


hahah









pippi och askungen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0