onsdag

tjena, onsdag idag.. jaa.. har varit en skit dag men skit väder :)
Jävla slask skit, blev dyngsur om fötterna -.- Gått i sockar hela dagen för att skorna blev sjöblöta.
Sen efter skolan kom mamma och hämta upp mig, sen drog vi dirr till trångfors.
För där bor min farmor, vi fick as god middag, lax på salt bädddd :) Så jävla jävla gött!
Jaa, jag var där till typ halv sju sen for vi och hämta upp jillen i stan.
Klockan sju repade vi igenom lite shit osv, tyvärr blev det ingen spelning på fredag :(
Pga, att det var nåra band som avboka.. Men så är det ibland, bara att gilla läget.

Snart fredag, fyfan vad jag längtar! JAG SKA FÅ TRÄFFA RASMUS DÅÅÅÅ!
Det kommer bli så jävla roligt, jag döööööööööör! :)
Sen så är det ju allmänt skönt med helg, få sova ut!! Kommer att bli fett nice!
Så min helg ska spenderas med rasmus lindberg! <3<3<3

Nuu måste jag sluta att sitta här och skriva en massa bajs, måste fan plugga!
Jag SKA ha ett mvg på reigionen imårn, fan heller att jag ska ha vg.
Så nu måste jag plugga! Ska bara lägga ut lite bilder från helgen :)
Ha det bra!







 

  











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0