plugg, plugg, plugggggggggg

Fan vad jag hatar plugg! Man får fan feber av att plugga, iaf så får jag det x)
Fyfan, har suttit i två och en halv timma och pluggat glosor.. Går så segt.
Har kollat lite på nå resturang dialoger som vi ska kunna också.
Imårn måste jag också plugga som ett jävla as, Jobbigt!
Sen på torsdag måste jag plugga matte som ett jävla as, vill klara ett g!

Ska försöka satsa hårt nu på skolan, även fast det är jobbigt.
Har haft minst ett prov i veckan nu varje veckan sen 5-6 veckor tbx.
Ska bli så jävla skönt med lov snart!!!!!
Sen har vi ju prao nu nästa veckan, fast det är fan som en extra lov vecka :p
Ska bli roligt som ffan =)

Aja., nu ska jag gå och sätta mig framför tvn och se desperate housewives!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0