söndag

Tjaa, nu sitter jag här proppmätt efter att ha ätit lite middag, åt chickennuggets och ris.
Idag har jag sovit, haha, jag och jillen sov till jills mamma ringde och väckte oss klockan 1 på sommartid.
Sen kom vi på att det var vinertid nu så då var ju klockan bara tolv^^
Men vi gick upp och käka lite frulle och sen så kom Samuel, stina och samuels flickvän Helena och titta förbi.
Sen kom mamma, momme och moa tbx från luleå, så då fikade vi lite tårta osv :)
För mormor fyller år idag. GRATTIS MOMME!! <33

Vid 14 tiden
så kom britt och bosse och hämtade oss och skjutsa oss till suntan, fan vad skönt det var att sola!!
Tror jag blev ganska brun, hatar att vara vit, det är det fulaste som finns!
Sen for jag och mamma och handla lite, sen satte jag mig vid datan ett tag och ladda in lite bilder osv.

Nu ska jag ta en snabb dusch och sen se lite one tree hill <3
Efter det ska jag nog över till lina och umgås med henne och david! :)
Sen funderar jag på att städa lite grann i mitt rum.
 
Imårn ska jag, lina, jillen och stina till stan och shoppa loss ;) haha nemen jag och lina ska ta hål i öronen och sen ska jag köpa lite små saker som jag behöver.
Ska iaf bli mysigt!
Sen ska jag till vårdcentralen och kolla upp min astma, inte det roligaste men, jaa måste ju göra det.

Aja, ska kilaa i duschen nu :)
Ha det bra!

 


grymt bra låt!

Kommentarer
Postat av: pilllen

din söndag låter mkt bättre än min :( jävla mupp, elr mupppar ^^

ajja. vi hörs imorn!

hah, då ska vi stor shoppa i boden! YES

Pusspussspussspussspussspussspusspussspuss<3

2009-10-25 @ 21:00:16
Postat av: David

du hade rätt, låten va bra :)

2009-10-26 @ 02:39:11
URL: http://kampeglod.se/daavd

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0