söndag!

hejhej, fyfan vilken kul dag!
Jag, hanna och lina vaknade klockan tio i morse och gick väl upp vid kvart över och käka frukost.
Sen vid halv tolv åkte vi iväg till studion :)
Så från klockan tolv till klockan åtta på kvällen har vi varit i studion.
Har varit en jävligt lång dag för oss alla, men fan vad kul vi har haft!!
Vi började med att spela in trummorna, sen pianot, basen, gitarren och sist sången.
Satte gitarren på första tagningen typ, samma med sången, fick typ bara sjunga om en gång.
Så det gick bra!
Jag tror faktiskt att allt kommer blir as grymt sen när peter har redigerat och mixat alltihopa!
Det är typ första gången som vi spelar in i studio, elr jaa, en gång i luleå men de var inte så bra.
Det tar ju som ett tag, men som sagt, det är super kul verkligen.
Jag vill verkligen leva såhär, leva på musiken, tänk att liksom ha det typ så där varje dag elr kanske inte varje men ofta iaf.. Fan vad roligt!
 
Nu ska jag ta en dusch, sen ska jag nog ta mig i säng och sova :)
Eller, kanske snacka lite telefon med rasmus, var länge sen!
Saknar verkligen honom aså, men på fredag, då kommer jag få träffa honom! LÄNGTAR!!!!
Aja, ska slänga ut lite bilder från dagen.
Ha det bra!!


stina, jillen och signe <3

peter :)

jillie och dadyyy :)

jag och jilllie har DAMP!!

liiiina och peter!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0