tisdag

Tja, har varit och bowlat idag med lina, jill, stina nilsson och david :)
Gick fan jävligt bra, jag hade ledningen nästan hela tiden men sen kom rövlina ikapp mig på slutet.
Men det blev en delad första plats! :)
Hehe, sen åkte vi buss hem och sedan käka jag lite middag osv.

Ikväll ska jag, lina, kanske stina nilsson och jilllie se carola show!!!!! Hahah.
Fan vad vi ska nörda! Hon är bäst aså, det är bara så!
As grym på att sjunga, då får man tycka vad man vill om hennes personlighet osv, men hon är en av sveriges bästa sångerskor! Det kan fan INGEN säga emot! =)

 

yeah :)


Men nu ska jag ringa pillenjillen :)
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: klas

ohh, den där jillen verkar vara en riktig snygging ;)

kan man få hennes nummer?



Ville bara säga att annars verkar du ha ett trevligt vardagsliv, men egentligen har du inte mkt till liv.

Själv lever man livet och älskar det ;) haha.

Guuuud så rolig jag är!

Ses imorn på våran dejt på leos lekland (;

Puss o knull ;o

haha.

<3<3<33

2009-10-28 @ 02:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0