tisdag

tjaa, skolan idag.. fyfan vad tråkigt, fast ändå inte så jobbiga lektioner idag.
Typ slöjd, lunch, no, matte och sen tema :)
Slutade halv fyra idag, vilket suger, tkr fan att det är för länge..
Kom hem för ett tag sen är med bästa tjejen i världen, not.
Nu ska jag ut och springa en sväng och sen ska jag plugga med jillenpillen.
Sen blir det plättar (y) MUMS!!!
Kiss my ass, pözz / jill
Jaa, jag har en blåsa på tungan säger hon, den är typ pytte liten men hon håller på att spräcka den med tänderna.
HAhahahahah, japp så är det!
Hon har ätit pizza med vitlök, så hon stinker ur käften ;s hahah
Aja, men nu ska jag ut och vara duktig!
Ha det bra!


COLDPLAYYYYYY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0