torsdag

hejhej, har färgat håret på jill nyss, typ brunt, tror faktiskt att det kommer att bli fint! :)
Idag har jag varit i skolan, jävligt skönt att ha gjort bort torsdagen!
Har haft typ 7 lektioner -.- Jobbigt som fan!
Fick MVG på mitt so prov :):):) Jävligt glad för det, eftersom jag inte alls pluggat så mkt.
Sen har det typ inte hänt så mkt idag, på skolan altså.

Ikväll ska jag till radion ikväll igen, så lyssna för fan!!
Klockan 19.00-20.00 98,2!
Ska fan köpa nått jävligt gött till radion ikväll, ska köpa nå gott fikabröd!!
Det är så jävla gott, :)

Imårn är det fredag! Vilket betyder att jag får träffa RASMUS!! :):):)
Fyfan vad kul det kommer att bli, vi har ju som inte setts på typ tre veckor.
Så det kommer bli super kul!
Imårn ska jag FAN färga håret! Skulle egentligen göra det idag, men smart som jag är så glömde jag att ta med pengar... Så det blev inte såå idag, utan imårn då jävlar! ;)
Nu ska vi snart skölja ur färgen ur jills hår och sen ska vi nog äta ngt!

Temat ikväll blir:

Christina aguilera vs elvis presley ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0