vackra minnen.

Sitter och tänker och tittar på lite bilder från alla gånger som jag har varit i fjällen.
Liksom, jag har varit varenda år i hela mitt liv, sen jag var 0 år x) haha.
Så sammanlagt har jag varit där 15 ggr, och jag tkr det är lika vackert varje gång.
Kan typ sitta och titta på utasikten i tímmar, utan att bli less liksom.
Jill har varit med två gånger och hon tycker samma, detär sagolikt.
Tycker det är så himla mysigt att vara i fjällen, det är som en annan värld typ.
Skulle vilja ha typ en stuga där som jag själv ägde så jag kunde åka upp dit när som helst, typ i abisko eller nått.
Längtar tills våren så jag får åka upp dit igen, tror jag ska åka med rasmus den här gången :) Vi får se.

Ska lägga ut lite bilder :)


På vintern/våren, april typ.


tre muppar ^^


På sommaren, augusti :) In mot trollsjön


fatta höga berg/klippor


renar ;b


Pappa i trollsjön


aså, fatta coolt vatten, det är IS kallt och helt klarblått.
Tror inte att det finns nå liv där i sjön, tror det är för kallt.


fatta biff-klippor ;O


Mamaa och papaa :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0