we are not dead!

Tjena, har inte skrivit i veckan eftersom vi har haft prao osv.. Har inte hunnit.
Men here we are now, me und jillie, yeah :) Yoooo brotha!
Idag har vi sovit, gick upp halv elva, sen såg vi tv osv :)
Sen klockan halv två gick vi till skolan och intervjuade lite folk..
Sen åkte vi till bosse och så sände vi lite grann, var chill.
Vi sände i typ en och en halv timma, sen fick vi dra hem.

Imårn ska vi sova, sen se tv sen dra till radion :)
Vet inte vad vi får göra men det blir säkert ngt roligt iaf, det blir det alltid när man har med bosse å göra :p
Sen ska vi repa imårn kväll, eftersom vi har spelning på bodensia på lördag :) 

Hahah jag och jill satt och kolla i fotoalbum från när hon var liten :) Haha det var as roligt.
Det roligaste var att, jill gillar att sova, hon sover ''siesta'' som hon säger..
Haha, hon somnar typ varje dag framför tvn när hon kommer hem från skolan.
Och jag och lina mobbar henne för det ganska ofta... så hitta vi bilder där jill sover ''siesta'' och jag dör av garv!!!!!!!!!!!






jill tar en siesta när familjefotot ska knäppas!! hahahahha

tro det eller ej men det står jill där hahahha

hahahahhahaha kolla vilken söt tjockisssss!!!!! jag dööööööör!


Back to business ;)


Praooo


Kommentarer
Postat av: Lina

hAhAHHAHAHAHAH siecta ja dör!!!!!!!!!!!!!! xDXD

2009-10-21 @ 17:28:13
URL: http://liinnna.devote.se
Postat av: pillen

Jamen det är bara att mobba mig! bilda klubb förfan!

Mobba-siesta-jill.se Jappp. :( ;p<333



btw, riktigt snygga stabbar till ben jag hade ;)

2009-10-21 @ 23:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0