måndag

jahapp, måndag igen.. Har varit på skolan, har varit en ganska skön dag.
Inte så många lektioner på måndagar, plus att jag hade sovmorgon :)
Har kommit hem för ett tag sen och nu sitter jag och lyssna på christina aguilera.
Haha, jag sitter och äter en massa hårdbröd, hah, med aromat krydda på xD
Det är fan gott, har typ ätit 4 st på tio min.

Ikväll, ska jag nog vara med lina och hitta på ngt skojsigt.
Har inte riktigt kommit på vad, men nått blir det väl.
Är ju idol ikväll så det blir väl att sitta och titta på det :)

Aså, jag har fan aldrig längtat så mkt till höstlov nånsin tror jag.
Kommer bli så jävla skönt, typ liksom bara vara..
Sen kommer jag få träffa rasmus mera ocksåå, fan vad kul!
Eftersom vi träffas så jävla sällan nu för tiden.
Kommer inte träffa honom nästa helg heller, men näst nästa då jävlar.
Såå då när vi träffas har vi sammanlagt på tre veckor träffats 2 timmar ;s Det är ju sjukt länge som vi är ifrån varann aså. Men som sagt, man blir väl van efter ett tag. Jag har ju inte vant mig riktigt än.

Aja, nu ska jag typ gå och se tv eller nått.
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0