MINNEN!!

hahah, fyfan.. Stina sitter och skickar så jävla gamla bilder från när vi var i göteborg med klassen i 6an och från massa annat kul från typ år 1970 xD haha fyan hur alla såg ut ;s
Sitter här och håller seriöst på att garva på mig!!
Göteborgs resan är fan den roligaste resan jag gjort aså, lätt!
Det var så jävla roligt, typ gå på liseberg, shoppa osv:) Bara få vara med klassen ocksåå.
Tyvärr har jag glömt så jävla mkt, jävla skit att man måste glömma :/ Kommer fan inte ihåg mkt..

Sen skicka hon en as gammal blid på mig och rasmus när vi typ nyss blivit tillsammans, herregud.
Va söt rasmus var, så liten typ lika lång som mig haha x) Nu är han ju liksom typ 2dm längre än mig om det ens räcker. Man kommer inte ihåg hur liten man egentligen såg ut ;O
Haha tänkte iaf lägga ut lite bilder ;b hehe.


hahah söta!

verkligen söt!

hannes och alex :)

hahahaah vilken frilla :O

jag och malin:)

MONGOOO

haha fan va kul de var

centralstation i sthlm


haha sommar-07

haha emoo jill

haha fyfan!

Nu kommer dom sötaste bilderna haha!


hahaha räääs

guuuud så söta vi var! <3<3<3 haha.

Kommentarer
Postat av: stinaaa tha man

nujs bilder mannen

nujs att du la ut dom också (;

3<<3<3

2009-09-29 @ 18:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0