Göteborg idag!

Idag drar klass 9:5 till gbg på klassresa!
Ska bli otroligt roligt att fara dit, så det blir buss hela kvällen och natten.
Vi kommer hem på onsdag kväll, är ledig torsdag och går skola fredag.
På fredag är det ju valborgs också, det ska bli kul!
Vi ska nog vara ett gäng och grilla lite mat osv.

Nu ska jag snart börja packa osv, ska försöka ta med mig ganska lite saker.
Det lär ju bli en del shopping!
Imårn blir det ju liseberg också, fan vad jag ska åka!!

Igår var jag med rasmus hela kvällen och natten.
Det var mysigt och kul eftersom jag inte träffat han på två veckor.
Han for hem för ett tag sen.
Saknar honom redan :(

Aja, nu ska jag dra mig ner och packa lite.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0