Göteborg, klassresa!

Har som sagt varit i göteborg dom senaste dagarna med klassen.
Det har varit as kul verklgen :)
Vi åkte i lördags med bussen, det var sovbuss eftersom vi åkte buss i typ 14 timmar -.-
Inte det allra skönaste men det gick ändå bra!

När vi kom fram på söndagen så åt vi frukost och gjorde oss i ordning.
Sen bar det iväg till LISEBERG!!
Där var det as kul som vanligt. Vi åkte typ nästan allt.
Balder var iaf klart bäst, kom fan inte ihåg att den var så brant som den var :O
Herregud, jag älskar den här känslan som man får i magen när man åker karusell.
Hahah vi gick spökhuset (hotell gasten), fyfan säger jag bara!
Jag har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Jag ville bara dö! hah.
Man skulle hålla på varandras axlar och jag höll på johans, haha jag tror jag nöp sönder hans axlar.
hahah, jag grät när jag kom ut, värsta jag gjort.
Jag och stina har filmat mkt som vi sedan ska göra och klippa en film:)

I måndags så for vi och spela lite lasergame, det typ sög.
För att det var så stort och sen var det ju så många inne där samtidigt...
Man blev ju typ skjuten hela tiden så det sög. Sen spelade vi ju tjejerna mot killarna och ja, alla vet ju var poängen blev..
Efter det hade vi ''2 kamp''. Det var lite roligare!
Orkar inte gå in nå djupare på det.

Sen stannade vi på en pizzeria och åt pizza, gott!
Efter det var det bara upp och duscha osv för att sedan åka och kolla på handboll i partillehallen.
Fan vilken match!
Det var as kul, haha martina blev kär i en utav spelarna (y)

När vi kom tillbaka satte vi oss i vårat rum (jag, stina, kemi, martina och erika).
Vi satt och snacka från 21.30 till 02.30 på natten hahah.
Kom inte ihåg allt vi prata om men mkt var det, vi gick typ igenom allas liv.
Båda roliga och läskiga saker. Haha, har inte skrattat så mkt på länge iaf haha.

På tisdagen var vi inne i stan och shoppa :)
Köpte ändå inte så värst mkt, men jaa hittade inget som jag fastnade för.
Men ja, kanske lägger upp ngn bild på det jag köpte sen (y)

Vi börja rulla mot boden ca 16.45 och var framme idag vid 10.00 tiden.
Skönt att få sova nu i MIN säng!!!!

GODNATT!

 
pigg och svullen!                             hahahaha!

 

 














 



  

Kommer nog mer bilder sen :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0