Imagine a future moment in your life where all your dreams come true.



Girls night ikväll hos jill holmgren.
Blir att se talang osv, äta massa gott och bara ha jävligt kul!
Skriver nog mera när jag kommer hem.

Btw så gjorde jag ju nationella idag i matte, jag säger bara.. HAHA.
IG!!!!!!!!!! Så det bara sjunger om det...
Tror inte jag failat så är mkt ngn gång i mitt liv :)

Har inte ngt spec inplanerat i helgen, vi får se vad som händer.
Hoppas på en ganska bra helg iaf.

Nästa vecka blir det åter pluggggggg. :/
Sen får vi se om det blir ngn polen-resa med klassen.. Pga, islands vulkanen som fortfarande är igång och ingen flygtrafik är igång heller såå.. Hoppas det löser sig!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har hört att det kan ta upp mot ett år för all aska att fara bort helt. Det gjorde det sist denna vulkan fick ett utbrott. Så det blir nog tufft med flygtrafik framöver.

2010-04-17 @ 01:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0