jag tkr om att vara ledig.

Kan berätta lite om min helg.

Fredag - Var hos jill holmgren i björns och såg talang.
Sen så dampa vi lite och tog en massa bilder.
Efter det så fastnade vi framför tvn, 17 again tror jag att den hette.
Jag tkr fan att den var bra.

Lördag - Vaknade klockan 1 med jill holmgren, typ ovanligt att vakna så sent :O
Då gick vi upp och åt frukost.
Sen for jag, mamma och jill och sola, fan vad skönt det var! Det behövdes verkligen.
När jag kom hem körde jag lite styrke och sen for jag ut och sprang en sväng i ovädret.
Det var skönt men ändå jävligt jobbigt.

Kvällen spenderades hos lina med stina, stina och jaaa, lina såklart! :)
Vi kollade igenom massa bilder från 2007-2008, det var kul :)
Sen spelade vi lite ♥-7 hahah, roligt som vanligt ;D

Imårn blir det rep med bäst-tjejorna!
Ska bli otroligt roligt, håller ju på med en ny låt :)

 



 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0