Kåbdalis.

Friluftsdag med skolan idag, vi åkte slalom i kåbdalis hela dagen.
Fan vad ont jag har i benen av det ;s Kommer ha träningsverk imårn :b
Det var jävligt bra backar, hyffsat väder och kul att åka.
Skönt att slippa vara i skolan, och kul att komma ut lite grann.

När jag kom hem så åt vi och sen börja jag och jill plugga kemi.
Har kemi prov imårn och jag har inte satt ner så mkt tid som jag kanske kunde ha gjort på det.
Men jag kan det mesta och klara nog ett g utan problem.
Fast jag har ju vg i kemi och skulle ju helst inte vilja bli sänkt ;s Hoppas inte provet är så svårt.

Nu ska jag gå och lägga mig i min sköna säg och läsa igenom kemin en gång till.
Sen blir det fan godnatt!

Slänger ut lite bilder från dagen.
Ha det bra!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: jilll

Du kunde gärna ha klippt bort mig på den bilden jag och du är på? hah.. typ nästan garvar/blundar.. mysig bild.. tomspyr. lider av fettma. sadface :(

2010-04-14 @ 23:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0