Måndag

Jag älskar verkligen måndagar! Bästa dagen på hela veckan!
Det här blogg inlägget ska vara positivt (fått order av hannes olander).
Den här dagen har varit jätte kul verkligen, jag älskar min klass! ♥
Speciellt hannes!

Ne nu ska jag sluta, den här dagen har varit okey men ändå dryyyg!
Måndagar är verkligen inge kul.. Hoppas denna vecka går snabbt som fan.

Ikväll ska jag plugga tyska med jill, sen blir det träning!
Ska gå en lång prommis runt sjön med stina och jill tror jag det blir.
Sen ska jag köra styrke!
Vill vara och sola också, men det får nog bli imårn :)
Bikini säsongen är ju inte långt borta så ska träna som ett jävla as nu!!
Inte för att det hjälper så jätte mkt kanske men jaa :b

Aja nu ska jag göra ngt vettigt.
Ha det bra! 

 
hannes olander - Go' och gla', kexchoklad!



Gilla! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0