sjukligt tråkiga dagar.

Har varit sjuk nu ett tag.. Blev sjuk måndag kväll, har varit sjuk enda sen dess.
Fick 39graders feber och ont i halsen.
Så igår var jag på vårdcentralen och kolla upp det, och ja, jag hade halsfluss.
Så fick medicin så nu är jag påväg upp mot bättre dagar :b hah.
Både jag och jill har varit hemma i veckan, antar att vi har smittat varandra.

I helgen blir det att åka till kåbdalis med jill, britt, bosse och jesper:)
Det ska bli jätte mysigt!
Kul att åka bort från boden ett tag.

Nu ska jag snart och köpa lite godis till helgen.
Sen ska pappa köpa max till mig! ;D
Ha det bra!


har beställt den bikinin, får den nog idag (y)
Sen beställde jag en till, den är rosa :b



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0