Tisdag

Inte precis mkt som har hänt idag.. SUCK.
Tkr inte om skolan, buhuuu :(
Har iaf fått ett mvg idag, i hk, mästerkocken. Jag gjorde köttfärsgratäng, sallad och en as god efterrätt.
Tro det eller ej men jag kan faktiskt laga mat om jag vill :)

Annars har jag varit på föräldrar möte ikväll, fått lite info om klassresan som bär iväg nästa fredag.
Polen, here we come!
Dock blir jag lite förbannad på att den enda packning vi får ha är handbagage ;s
Det kommer fan inte gå.. Kommer inte kunna shoppa typ ngt.
Jag får packa jävligt smart helt enkelt.

Har hunnit med lite styrke idag iaf.
Tkr jag är duktig! (y)

Nu blir det att dejta kudden ett tag! Kåbdalis imårn! :)
Godnatt.

 
Stina in the music room ;D


 

  

Live in the present, and make it so beautiful that it will be worth remembering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0