Torsdag

Kul dag verkligen....
Har haft matte nationella idag, vet inte hur det gick.
Klarar inte godkänt iallafall.
Sen fick jag tillbaka mitt kemi prov.. G.
Så jag blir sänkt i det ockå.. har vg nu men han kommer ju sänka mig nu -.-
Känner verkligen att det här INTE är min dag.

Sen så blir det ju inge polen heller.
Vi åker istället till göteborg nu på lördag, det blir nog bra.
Vi ska gå på liseberg och sen spela lasergame, shoppa osv:)

Ska få träffa min älskling imårn, ska bli superduper kul!
Har verkligen saknat honom, eftersom vi nu varit ifrån varann i två veckor.

Ikväll blir det radio, sen efter det ska vi gå och sola :)
Sen blir det promenad hem!
Stina ska nog sova hos mig ikväll för hela min familj ska till galtis ikväll och vara borta hela helgen.

Aja, nu blir det att fixa lite inför radion!

 

 

Hahah, digga min och stinas idrotts gubbar till vårat arbete! :)

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag är mycket stolt över mig själv, att jag har ritat dom där fina streckgubbarna! =)<3

2010-04-23 @ 18:49:49
URL: http://stinawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0