Uppdatering.

Jag vet att min blogg har varit jätte kul den senaste veckan..
Men sanningen är att jag inte slösar tid på att sitta vid datorn när jag är ledig :b
Eller nej, det var inte sant.
Jag sitter vid datan men jag orkar inte skriva blogg, har inte orkat det i veckan iaf.
Så jag tänkte att jag kan berätta lite om min vecka, (om jag kommer ihåg allt).

Måndag: Kom hem från kåbdalis, sen var jag med stina, lina och jill och kolla film.
Tisdag: Ute med skotern men pappa, jill och syster. Sen jag träffade rasmus, han sov över hos mig.
Onsdag: Stan med rasmus och lina, sen på kvällen var jag med jillen, lina, stina, david och henka.
Torsdag: Rep med tjejorna sen inte så mkt mer. Sände radio på kvällen sen spelade jag eyetoy med stina och lina hahah;D
Fredag: Badet med girlsen och sen matlagning osv. Sen sov rasmus över hos mig:)
Lördag: Luleå med pappa och moa hela dagen. Sen ut till degerbäcken och sova hos älsklingen.

Idag:
Vaknade hos rasmus och titta upp i taket, då ser jag sen en fet äcklig spindel :O:O JAG DÖR.
Väcker rasmus och ver han ta bort den:) Haha. Den var verkligen inge kul.
Sen gick vi upp och åt frulle, sen gick vi ut och satte oss ett tag.
När jag kom hem så ville jill att vi skulle ta en prommis in till stan för att hämta läxböcker hos hennes mamma.
Det var faktiskt skönt med en promenad!
Pappa hade grillat kött och gjort en as god middag så det var gött!

Ikväll blir det att plugga kemi med stina, jill och stina, kul (y)
Vill inte gå till skolan imårn, vill bara att den här veckan ska ta slut!!
Usch.

Ska lägga ut lite bilder från veckan!

 

 

 

 

 

 

 

 


 



Sådär ja, perfekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0