Tog/tar en paus..

Känns inte som att jag har skrivit på ett tag nu.
Hah, kanske känns så för att jag inte har gjort det, smart!
Nämen, jag har inte orkat sitta och blogga, har inte haft ngt vettigt att blogga om heller.
Tar en liten paus från bloggandet, iaf tills imorn haha!

Tänkte lägga ut en liten sammanfattning om hela sommaren, med lite bilder och annat kul.
Dock har det inte hänt så spec mkt men iaf.
Så det kommer när jag har tid och lust att skriva ett långt seriöst inlägg.

Nu ska jag sova med älsklingen, passa på att njuta av stunden innan distans förhållandet drar igång igen!
Men det går nog säkert bra! :)

Godnatt, pussbyyyye! 



Kommer sakna att inte börja skolan med samma gamla underbara människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0