hola!

Fan vad seg jag är på att skriva blogg, helt sjukt.
Senaste veckan har jag typ glömt bort vad en dator är ;s Har inte haft tid att sitta vid en dator ens.
Det är inte det jag prioriterar om man säger så.
Var ju sjuk för ett tag sen, hade halsfluss, så var borta från skolan en hel vecka.
Sen har jag tagit penicillin i 10dagar så har inte kunnat träna eller nått... ;s
Idag har jag äntligen kunnat träna, gick kanske ut lite för hårt.. haha, kommer nog ha träningsverk imorn.

I helgen har skolan haft öppet hus, så var på skolan hela lördagen typ.
Segt som fan, men ändå ganska mysigt!
Fick spela lite trummor med linas ensamblegrupp och sen var jag guide :)

Så det känns lite tungt att gå till skolan imorn eftersom man var där igår.
Men jag har sovmorgon imorn iallafall, det är skönt.
Har sovmorgon på tisdag också, så den här veckan kanske blir rätt så lugnt iallafall.
Måste dock lugga nk och engelska... Plus att jag har en svenska analys som ska in innan lovet också.

Man får hoppas att denna vecka går lika snabbt som förra veckan.
Vill verkligen ha jullov nu aså, det kommer så sjukt skönt!
Måste planera in lite roliga saker så att man inte bara sitter.
Ska nog träna en hel den så att man inte går upp typ 3kg under julen haha, blir lätt så.

Nu ska jag ta en dusch, sen tror jag att det blir ett avsnitt av one tree hill.
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0