måndag

Måndag igen... Hade sovmorgon, var jävligt jobbigt att kliva upp iaf.
Har dock inte varit en så jobbig skoldag, måndagarna har bara tre lektioner.
Bajsmat var det idag också, köttbullar och mackaroner-.- USCH.
Köttbullarna smakar gummi och mackaronerna smakar ingenting!
En sak som jag hatar, varför ska man tränga sig före i kön? Varför ska man typ springa in i matsalen för?
Menar, för det första, alla får mat. För det andra, vem fan vill ha maten?! hah.
Tkr det är jävligt töntigt och omoget iaf.

Efter skolan åkte jag hem och la mig i soffan, fan så otroligt skönt det var!!
Låg och dega där i typ 2tim, sen käka jag middag.
Efter det blev det att ta bussen in till stan för att bada:)
Det var jag, stina, lina, jill och stina.. Vi hade kul som vanligt!
Kändes skönt att inte behöva plugga ngt:)

Imårn är det nationellaprov i svenska, sen har vi ett på torsdag också.
Fan vad drygt! Tkr det är jävligt onödigt.
Sen vette fan vad som händer mera under dagen/kvällen.
Hoppas på bra väder så man kan åka lite skidor och sen kanske dra på gymmet?! :p
Känner verkligen att jag måste träna! NUUUUU.

Aja, nu ska jag gå och lägga mig.. Fan så skönt att sätta på ett one tree hill avsnitt och bara slöa.
Det gillar vi (y)
Godnatt pojkar och flickor, ha det bra!

 

 





Ni är bäst tjejor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0