torsdag

Jahapp, imårn är det fredag igen.. Fan så snabbt veckorna går aså :O
Det är helt sjukt!
Idag började dagen med musik, sen matte prov... Fyfan jag hoppas verkligen på ett g.
Får jag inte det dör jag! :(
Sen hade vi lunch, tyska, so, no och svenska. Fast jag och stina fick sluta tidigare pga personliga skäl.

När jag kom hem fixade jag låtarna till radion och sen åkte jag med fyra bussen till jill i stan.
Där åt och middag och satt och snacka om massa saker.
Vid halv sju åkte vi till radion för att sända lite=) Kul!

Kom hem vid åtta och då var jag tvungen att plugga lite, eller, jag skulle göra en bildanalys.
Den blev väl ganska bra, skrev den på typ en kvart eller ngt sånt.
Efter det tog jag en varm, skön bastu och nu blir det sängen!
Tror jag ska ringa till rasmus och snacka med honom, har inte pratat så mkt med honom i veckan.

Imårn blir det skolan och sen kanske skotertur med tjejorna eller så blir det att fortsätta på filmen.
Var som än händer så ska vi iaf hitta på ngt skoj!
På kvällen ska jag nog sova hos rasmus, det blir mysigt! ♥

Godnatt, ha det bra!

  

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0