fredag/lördag/söndag

Jag vet att jag inte uppdaterat på ett tag, men tänkte berätta lite kort om min helg.
För det första så har det inte kännts som det har varit helg..
Har gått skoterkurs denna helg med lina, stina, agnes, klara och elin=)
Vi började klockan 18.00-21.00 på fredag kväll och då läste vi igenom en bok på typ 65 sidor eller ngt.
Sen såg vi nåra filmer osv.
När jag kom hem så var jag med lina ett tag, vi satt och förhörde varann osv (i onödan).
Var så fruktansvärt trött så jag somnade typ mellan kvart över tio och halv elva.

På lördagen var det bara upp klockan 08.45 för att sedan åka till medborgarskolan klockan tjugo i tio.
När vi väl kom dit så fick vi göra 75st frågor tsm i grupper.
Det gick väl på 45min en timma eller så.. Efter det gick vi och köpte ''lunch'' på godisarenan.
Provet gjordes klockan 13.30 elr ngt sånt och det var skrattretande lätt.
Fick 25/25, stolt!
Sedan när jag kom hem for jag och pappa ner på isen en sväng och körde lite skoter(y)

Min lördag kväll spenderades med rasmus lindberg:) Var kul att få träffa honom!
Vi typ titta tv, myste, pratade om massa goa grejjer osv.
Typ vid halv elva gick vi över till lina en sväng där, jill, david och christoffer var och titta skräckis.
Den var inte så trevlig kan jag sägaaa.. blodigt värre.
Somnade kanske vid halv ett.

Idag gick jag upp 07.00 för att sedan åka och köra upp klockan 08.00.
Det var ganska onödigt aså, vi fick typ köra mellan koner och köra i djupsnö osv.
Tyckte jag klarade det ganska bra iaf:) Vi var bara 4st som körde åt gången, fick iaf vara med ngn jag ''känner''.
Klockan 09.00 var vi klara och då kom mamma och hämta mig=)
Då for jag hem och titta one tree hill osv, var med lina också, vi spela spel och chillade.
Innan middag kom jillen, hon åt hos oss och sen repade vi.
Det gick faktiskt bra=) Ny låt på G!

Aja, nu ska jag duscha, snacka tele med älsk och sen får vi se om det blir lite one tree hill tittande.
Godnatt, Ha det bra!


detta var alltså den lunch vi åt=) haha.


lina och agnes =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0